Hírek
2012. Július 06. 12:07, péntek |
Helyi
Forrás: infoCegléd
Világsiker lett a magyar reklám
Magyar reklámfilm nyert Cannes-ban.
Sós Bálin nem mindennapi reklámfilmje a nők elleni erőszakra hívja fel a figyelmet. A NANE (Nők a Nőkért az Erőszak Ellen Egyesület) megbízásából készített kisfilm a 2012-es YDA (Young Director Awards) harmadik helyezettje lett.
A reklámfilm a nők bántalmazására hívja fel a figyelmet, ám a szokásos sokkoló jelenetek helyett itt arra kerül a hangsúly, hogy igenis mindenki felelős azokért tragédiákért, amik nap mint nap megtörténnek Magyarországon is.
A film egy csepp fekete humorral és egy nagy adag iróniával mutatja be azt a színjátékot, amelyet a bántalmazott nők adnak elő, hogy leplezzék sérüléseik valódi okát, és amelyhez mindenki asszisztál, aki úgy tesz, mintha elhinné a teljesen átlátszó történeteket.