Városlista
2019. augusztus 23, péntek - Bence

Hírek

2019. Június 18. 07:37, kedd | Életmód
Forrás: mti

Tovább nő a családbarát élmények internetes eladásának piaca

Tovább nő a családbarát élmények internetes eladásának piaca

Közel háromszor több családbarát élményt adott el tavaly az online kuponos kereskedelemmel foglalkozó piacvezető Bónusz Brigád, míg 2017-ben még csak 15 825 ilyen bónuszt értékesítettek, addig tavaly már 46 813-at.

Az idén tovább nőtt a kereslet, mivel január-áprilisban már 11 349 családbarát élmény adtak el, miközben a kosárérték 11,3 százalékkal emelkedett, és a több mint százezer vásárló átlagosan 10 623 forintot költött az oldalon.

A Bónusz Brigád és a GKI Digital kutatása szerint idén a legnépszerűbb családos program a több ezer vásárolt bónusszal a 3D minigolfozás volt, a második pedig egy fővárosi fürdő gastro-wellness élményfürdőzése lett. Több ezer bónusz fogyott idén a különböző moziélményekből is: a 8D mozi és az exkluzív kialakítású mozik is az élen végeztek a családbarát programok között.

Sokan egyedülálló élményeket keresnek, a kereskedelmi oldal látogatóinak 45 százaléka új dolgokat akar kipróbálni, 2019-ben a legnépszerűbb bónuszok között végzett a barlangi paintball csata, az alpakasimogatás és a gravitációt legyőző trambulinozás.

Az oldal látogatóinak közel 70 százaléka utazásokat keres: a legnépszerűbb családbarát utazásnak tavaly is és eddig az idén is egy négycsillagos hotel wellness- és gasztroutazása bizonyult.

Egy korábbi felmérés szerint a vevők 67 százaléka azért vásárol kuponos oldalakon, mert így a legjobb áron jut minőségi élményekhez, 33 százalék szerint új dolgokat próbálhat ki, 28 százalék pedig bízik az itt kínált termékekben és szolgáltatásokban. Az adatok szerint azoknak a magyaroknak száma, akik az elmúlt 12 hónapban legalább egyszer már vásároltak interneten, eléri a 3,2 milliót. Ebből 1,8 milliónyian már kerestek fel kuponos oldalt is, ahol regisztráltak, de nem mindegyikük vásárolt. A Bónusz Brigád felületein eddig 1,5 milliónyian regisztráltak és 600 ezren vásároltak.

Ezek érdekelhetnek még

2019. Augusztus 06. 05:00, kedd | Életmód

Milliószámra isszuk a kólát

Magyarországon 2018 júliusa és 2019 júniusa között 3 millió hektoliter, vagyis több mint 50 milliárd forintnyi kóla fogyott, ami a szénsavas üdítők belföldi forgalmának több mint 60 százalékát jelenti

2019. Augusztus 03. 08:00, szombat | Életmód

Magas inzulintermelés hasnyálmirigyrákhoz vezethet

Kanadai tudósoknak először sikerült kimutatniuk állatkísérletekben a kapcsolatot a magas inzulinszint és a hasnyálmirigyrák között.

2019. Augusztus 01. 19:02, csütörtök | Életmód

Ennyien hallgatunk rádiót naponta

Magyarországon a 15 évesnél idősebb lakosság 69 százaléka, 5,8 millió ember naponta, 86 százaléka, 7,2 millió ember pedig hetente hallgatott rádiót a második negyedévben

2019. Július 31. 08:53, szerda | Életmód

A sokévi átlagnál kevesebb kárt okoztak a természeti katasztrófák az első fél évben

A sokévi átlagnál kevesebb kárt okoztak a természeti katasztrófák világszerte az első fél évben egy kedden ismertetett felmérés szerint.