Hírek
2019. December 06. 11:29, péntek | PR
Mitől működik egy katalógus?
Miközben az internetes értékesítés folyamatosan nő, ezzel párhuzamosan pedig a bevásárlóközpontok kiürülnek, az emberek még mindig vásárolnak nyomtatott katalógusokból.
Gondolkodtál már azon, hogy miért maradnak életben ezek a nyomtatványok egy olyan világban, ahol szinte minden egyéb már digitalizálódott?
Az emberek még mindig élvezik a kézzelfogható dolgokat. Valamit, amivel leülhetnek egy kanapéra, és amiben bejelölhetik a választásukat. Használd ki te is a prospektus erejét! De hogyan? Adunk néhány tippet, amit érdemes szem előtt tartani még a katalógus kinyomtatása előtt, tervezéskor.
● Törekedj az egyszerűségre! Csak egy vagy két betűtípust használj, és kerüld a vastag vagy dőlt betűket.
● Inkább kisebb legyen, mint nagyobb, de legjobb a megszokott méret. A túl nagy katalógusokat nehéz kezelni és több a postaköltségük.
● Legyen figyelemfelkeltő! Olyasmi, amiről nem akarsz lemaradni. A borító és a betűtípus legyen színes, a fotó letisztult.
● Minden a jó pozicionálásról szól! A legkelendőbb terméket az oldalak jobb felső sarkában helyezd el!
● Tüntesd fel a leggyakrabban felmerülő kérdéseket és válaszokat!
● Részletes információkkal szolgálj! A kiváló minőségű fotók használata alapvetőnek számít. A cégbemutató mellett tüntesd fel az elérhetőségeket és a honlapod címét is.
● Növelheted a keresztértékesítést, ha egymás mellett helyezed el az összetartozó termékeket.
● A márka logója, színei egységes márkaképet mutassanak, amivel a honlap és a nyomtatott anyagok is összhangban vannak.
● Alkalmazd a CTA-t nyomtatványokon is, úgy, hogy szezonálisan frissíthetők legyenek!
● Jelentesd meg az elégedett vásárlóid nyilatkozatát! Válassz olyanokat, amik a cég vásárló-központú értékrendjét tükrözik.
● Ha gyakran változik a termékskálád, gondolkozz mini-katalógusban! Ez a megoldás színes képekkel kelthet érdeklődést és nyújthat rövid áttekintést a legaktuálisabb termékeidről.
További két extra tanács azért, hogy a katalógusból származó bevételeid garantáltan növekedjenek:
● Ápold a kapcsolatot a vevőiddel és tartsd frissen az adatbázisukat!
● Csempéssz a brossúrába egy kupont, amit a vásárlód a következő vásárláskor tud érvényesíteni!
A vásárlók jellemzően nincsenek tudatában annak, hogy mi vezeti őket arra, hogy megőrizzenek egy prospektust vagy kihajítsák. Ám van két kulcsfontosságú elem, amit többnyire minden laikus megfogalmaz azzal kapcsolatban, hogy két hasonló termékválaszték esetén az egyik miért ösztönzi vásárlásra őket, míg a másik nem. Az egyik az oldal elrendezése, a másik a grafika dizájnja. Ha nincs egységes irányultság ebben, és a katalógus unalmas, hiába jó a szolgáltatás és magas minőségű a termék, nem fognak vásárolni az emberek.
Az elhelyezéssel és a dizájnnal tudod érzékeltetni a leendő vásárlókkal, hogy a terméked milyen hasznot fog jelenteni az életükben. Lódíts meg a fantáziájukat, hogy az árudat el tudják képzelni odahaza is!
Ezek érdekelhetnek még
2024. Március 06. 10:17, szerda | PR
K&H: a látvány mindent visz
az iskolások zöme értékelné, ha szakembertől hallana a pénzügyekről
2024. Március 06. 07:26, szerda | PR
Új számsorsjátékkal jelentkezik a Szerencsejáték Zrt. – Itt a Napi Mázli
Tíz évvel az Eurojackpot hazai megjelenése és közel húsz esztendővel a legutóbbi magyar fejlesztésű lottó bevezetése után új számsorsjátékkal jelentkezik a Szerencsejáték Zrt.
2024. Február 27. 08:55, kedd | PR
Az otthoni szőnyegek négy előnye
Otthonunk dekorációjának részeként a különböző lakás textíliák, mint például a szőnyegek nagyszerű eszközök lehetnek. Egy minőségi szőnyeg azonban nem csak dekorációs jellegük miatt fontosak.
2024. Február 26. 14:46, hétfő | PR
Benzinkutakat üzemeltetnek
A Jánosik és Társai Kft. nyerte el az egyik legnagyobb üzemanyag töltőhálózat állomásain lévő épületek, építmények, épületvillamossági- épületgépészeti berendezések működéséhez szükséges üzemeltetési feladatokat