Hírek
2014. Szeptember 12. 15:22, péntek |
Belföld
Forrás: MTI
Kormányszóvivő: továbbra sem kérhet pénzt a terjesztésért a két nagy országos kereskedelmi tévé
Továbbra sem kérhet pénzt januártól az RTL Klub és a TV2 a tartalomterjesztésért a kábeltévé-szolgáltatóktól - az erről szóló módosító javaslatot a kormány pénteken terjesztette az Országgyűlés elé.
Kurucz Éva kormányszóvivő pénteken azt közölte az MTI-vel, hogy a két országos televízió már évek óta tervezi, hogy a digitális átállás után pénzt kér a műsorterjesztésért, így januártól több száz forinttal növelték volna a családok terheit.
A közleményben az áll: a kormány célja, hogy megóvja a lakosságot a kereskedelmi tévék előfizetői díjának emelkedésétől, ezért a médiatörvény módosítására tesz javaslatot. A módosítás elfogadása azt jelenti, hogy a tévécsatornák a médiaszolgáltatásáért programdíjat, műsordíjat nem kérhetnek, ezáltal januártól sem az előfizetési díjak, sem a lakosság terhei nem fognak emelkedni - tették hozzá.
Ezek érdekelhetnek még
2024. Május 09. 13:28, csütörtök | Belföld
Gulyás Gergely: Magyarország érdeke, hogy minél több kínai beruházás érkezzen
Magyarország érdeke, hogy minél több kínai beruházás érkezzen az országba - jelentette ki a Miniszterelnökséget vezető miniszter a csütörtöki Kormányinfón, Budapesten.
2024. Május 09. 09:39, csütörtök | Belföld
Orbán Viktor fogadta az állami látogatásra Magyarországra érkező kínai államfőt
Orbán Viktor miniszterelnök és felesége, Lévai Anikó szerda este a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren fogadta Hszi Csin-pinget, a Kínai Népköztársaság elnökét és házastársát
2024. Május 08. 15:10, szerda | Belföld
Szijjártó Péter: a Jaguar kulcsszerepet szán a budapesti fejlesztőközpontjának
A Jaguar kulcsszerepet szán a budapesti fejlesztőközpontjának a következő évek globális fejlesztési stratégiájában - írta a külgazdasági és külügyminiszter szerdán a Facebook-oldalán.
2024. Május 08. 10:19, szerda | Belföld
Szijjártó Péter: egyre több magyar vállalat lép be a kínai piacra
Egyre több magyar vállalat lép be a kínai piacra, egyre több magyar vállalat kereskedik kínai partnerekkel, nő a turisztikai forgalom és egyre több hallgatót fogadnak kölcsönösen egyetemeink