Városlista
2019. december 14, szombat - Szilárda

Hírek

2019. Május 21. 23:16, kedd | PR

Hogyan kezdj neki a szabadtéri sportnak?

Hogyan kezdj neki a szabadtéri sportnak?

Egyre melegebb az idő, lassan beköszönt a nyár is, természetes, hogy egyre többet vágyunk a szabadba az edzőterem helyett.

A szabadtéri sportok amellett, hogy egészségesek, formálják testünket és boldogság hormonokkal is jócskán ellátják szervezetünket.

Napjainkban elengedhetetlen, hogy a mozgás része legyen az emberek mindennapjainak, hisz számtalan jótékony hatása van: hozzájárul egészségünk megőrzéséhez, a túlsúly elleni küzdelem egyik leghatásosabb eszköze, fokozza a test ellenálló képességét és nem utolsó sorban segít a stressz oldásában, levezetésében.

Ha az időjárás lehetővé teszi, érdemes kint, a természetben mozogni, hiszen a sport a friss levegőn nagyobb szellemi felfrissülést és élvezetet eredményez. A friss levegő kikapcsol, megnyugtatja az elmét, erősíti immunrendszerünket, hatására a vér oxigénnel telítődik, ráadásul a szabadban több érzékszervünket is kellemes élmények érik: madárcsicsergés, a virágok illata, a lágy szellő érintése és a nap simogató melege.


Íme néhány jótanács, ha elhatároztad, hogy rendszeresen mozogsz a szabadban:

● Séta, futás, kocogás, túrázás elengedhetetlen kelléke egy jó futó vagy túracipő. Egészen biztosan visszavesz a lelkesedésedből, ha fél óra sport után feltörik a lábad vagy estére tele lesz vízhólyaggal. Egy megfelelő sportcipő nem olcsó mulatság, de hosszútávú befektetés, ami mindenképp megéri.
● Egyéb felszerelés és ruházat választásakor mindig az aktuális hőmérséklet dönt, de a hangsúly mindig a jó minőségű szellőző sportruházaton és a réteges öltözködésen legyen.
● Nyári sportokhoz elengedhetetlen kellék a napszemüveg, napellenzős sapka és ne feledkezz meg a napvédő krém használatáról sem.
● A megfelelő folyadék utánpótlás különösen fontos testmozgás alatt. Minél hosszabb ideig és minél intenzívebben mozogsz, annál lényegesebb, hogy a megfelelő típusú folyadékpótlás is megtörténjen.
● Sose kezdj neki a sportnak éhgyomorra, mert akkor biztosan nem fogod bírni a terhelést. Utána pedig töltsd fel szénhidrátraktáraidat egy kis gyümölccsel vagy gabonaszelettel.
● Csak edzettségednek megfelelően terheld a szervezeted, csak így garantált a sikerélmény. Minden alkalommal melegíts be és fokozatosan növeld az intenzitást, figyelve tested reakcióit.

Ezek érdekelhetnek még

2019. December 12. 14:45, csütörtök | PR

2020-ban ismét Alsóörs ad otthont az Open Road Festnek

Hazánk legnagyobb motoros és zenei fesztiválja az Open Road Fest 2020. június 10. és 14. között kerül megrendezésre Alsóörsön a Pelso Campingben.

2019. December 06. 11:32, péntek | PR

Amikor az otthonod betegít meg: ezekre vigyázz bútorvásárlásnál

A bútorok vétele a lakás berendezésének kellemesebb része, melybe a legtöbben örömmel vetik bele magukat.

2019. December 06. 11:29, péntek | PR

Mitől működik egy katalógus?

Miközben az internetes értékesítés folyamatosan nő, ezzel párhuzamosan pedig a bevásárlóközpontok kiürülnek, az emberek még mindig vásárolnak nyomtatott katalógusokból.

2019. December 06. 11:27, péntek | PR

Ősszel is fontos a reggeli, különösen a gyerekeknek

Miért érdemes reggelizni, és mire van szüksége a gyerek szervezetének a nap indításához? Kezdjétek jól a napot! Egy jó hangulatban elfogyasztott, tápláló reggeli után a gyerekek is boldogabban indulnak el.