Városlista
2019. augusztus 19, hétfő - Huba

Hírek

2019. Május 21. 23:16, kedd | PR

Hogyan kezdj neki a szabadtéri sportnak?

Hogyan kezdj neki a szabadtéri sportnak?

Egyre melegebb az idő, lassan beköszönt a nyár is, természetes, hogy egyre többet vágyunk a szabadba az edzőterem helyett.

A szabadtéri sportok amellett, hogy egészségesek, formálják testünket és boldogság hormonokkal is jócskán ellátják szervezetünket.

Napjainkban elengedhetetlen, hogy a mozgás része legyen az emberek mindennapjainak, hisz számtalan jótékony hatása van: hozzájárul egészségünk megőrzéséhez, a túlsúly elleni küzdelem egyik leghatásosabb eszköze, fokozza a test ellenálló képességét és nem utolsó sorban segít a stressz oldásában, levezetésében.

Ha az időjárás lehetővé teszi, érdemes kint, a természetben mozogni, hiszen a sport a friss levegőn nagyobb szellemi felfrissülést és élvezetet eredményez. A friss levegő kikapcsol, megnyugtatja az elmét, erősíti immunrendszerünket, hatására a vér oxigénnel telítődik, ráadásul a szabadban több érzékszervünket is kellemes élmények érik: madárcsicsergés, a virágok illata, a lágy szellő érintése és a nap simogató melege.


Íme néhány jótanács, ha elhatároztad, hogy rendszeresen mozogsz a szabadban:

● Séta, futás, kocogás, túrázás elengedhetetlen kelléke egy jó futó vagy túracipő. Egészen biztosan visszavesz a lelkesedésedből, ha fél óra sport után feltörik a lábad vagy estére tele lesz vízhólyaggal. Egy megfelelő sportcipő nem olcsó mulatság, de hosszútávú befektetés, ami mindenképp megéri.
● Egyéb felszerelés és ruházat választásakor mindig az aktuális hőmérséklet dönt, de a hangsúly mindig a jó minőségű szellőző sportruházaton és a réteges öltözködésen legyen.
● Nyári sportokhoz elengedhetetlen kellék a napszemüveg, napellenzős sapka és ne feledkezz meg a napvédő krém használatáról sem.
● A megfelelő folyadék utánpótlás különösen fontos testmozgás alatt. Minél hosszabb ideig és minél intenzívebben mozogsz, annál lényegesebb, hogy a megfelelő típusú folyadékpótlás is megtörténjen.
● Sose kezdj neki a sportnak éhgyomorra, mert akkor biztosan nem fogod bírni a terhelést. Utána pedig töltsd fel szénhidrátraktáraidat egy kis gyümölccsel vagy gabonaszelettel.
● Csak edzettségednek megfelelően terheld a szervezeted, csak így garantált a sikerélmény. Minden alkalommal melegíts be és fokozatosan növeld az intenzitást, figyelve tested reakcióit.

Ezek érdekelhetnek még

2019. Július 16. 13:39, kedd | PR

Szigorú minőségi szabályozás a siker kulcsa

A Jánosik és Társai Kft. tavalyi árbevétele meghaladta a 14 milliárd forintot. Az idén is több mint 14 milliárd forint bevételt terveznek.

2019. Július 08. 18:00, hétfő | PR

A környezettudatos és hatékony ragasztószalagok nyomában

Otthonunkat szeretjük csinosítani, dekorálni. A falfelületekre naptár, képek, dísztárgyak kerülnek. Ilyenkor jól átgondoljuk, hogy hova verjük a szeget, vagy használjunk-e fúrót. De van egyszerűbb megoldás is!

2019. Július 08. 17:59, hétfő | PR

Zsaluzia kisokos verőfény ellen

Majdnem redőny, majdnem reluxa, mégis egészen más. Bemutatjuk az árnyékolás egy kevésbé ismert, de egyre népszerűbb, korszerű és tartós megoldását, amely igazi felüdülést hoz a nyári forróságban!

2019. Június 13. 10:36, csütörtök | PR

Nemzetközi és magyar sztárokkal indul az országos kerékpár fieszta

11 megyén és 100 városon át vezet Magyarország legnagyobb kerékpárversenye