Városlista
2020. november 26, csütörtök - Virág

Blog | FIT FOR YOU

2012. Május 22. 00:00, kedd

A reformkonyha sava borsa és néhány tévhit

A reformkonyha sava borsa és néhány tévhit

A reformtáplálkozás önmagában nem a visszafogott hús, a cukor-mentes élet, a szénhidrátok kismértékű fogyasztásában rejlik, sokkal inkább az egészség helyreállításán, annak megőrzésén...

A reformtáplálkozás önmagában nem a visszafogott hús, a cukor-mentes élet, a szénhidrátok kismértékű fogyasztásában rejlik, sokkal inkább az egészség helyreállításán, annak megőrzésén. De ez csak teljes szemléletváltással érhető el!

Ha elhisszük, hogy ez a helyes út, sokkal könnyebben megszokjuk az új ízeket, továbbá nincs hiányérzet, nincs önsanyargatás, mert a naponta ötször ehetsz, nem úgy, mint a legtöbb fogyókúra során! Bár visszafogottan étkezel, egészséged étvágyad lesz, és a nasizásról sem kell lemondanod. Ugye mennyivel jobban hangzik?!

Többektől hallottam, és én is azt hittem, hogy ez bizony nem lehet pénztárcabarát életmód... de hamar rájöttem ez így nem teljesen igaz.

...és hogy miért?

- Fehér kenyér helyett, rozs vagy teljes kiőrlésű kenyeret eszünk. Nézzük csak! Míg a fehér kenyérből megettem 3-4 szeletet a rozsból 1-2 már ugyan úgy eltelít.

- A fehér cukor helyett, a nádcukor,a xilit, a stevia valóban drágább, de amíg a fehérből kell egy evőkanálnyi, addig az egészségesből egy kávéskanálnyi.

- A fehér liszt helyett, a teljeskiörlésű, vagy zabliszt, rozsliszt szintén drágább, de fele-fele arányban keverhetjük, a fehér liszttel, így spórolhatunk.

- Elgondolkodtató a teázás kérdée is: a fekete tea köztudottan savasít, hozzá a citrom. Az üveges citromléről ne is beszéljük! És ráadásként ugye ott a fehércukor is. Ehelyett inkább ingyunk zöldteát, gyümölcs- vagy gyógyteát, melyekhez nem kell sem cukor, sem citrom.

- Cukros üdítők helyett, válasszuk a köztudottan olcsóbb ásványvizet.

- Felejtsük el a műkaját, csokit, vajkrémet, helyette nasizzunk egészségesen, pl. zabkeksz, xilites nápolyi, stb.

Összegezve a kérdést, miszerint a reformkonyha pénztárcabarát e vagy sem, azt mondom, nem biztos, hogy többlet kiadás, inkább átcsoportosítás! Saját példámból állítom, hogy a három hónap alatt kb. 10-15%-kal növelte meg a konyhapénzt ez a fajta étkezési forma, és szerintem ez elég baráti!

Címkék: tudnivalók

Véleményed van? Szólj hozzá!

További bejegyzések a blogban

2015. Október 15. 15:01, csütörtök | FIT FOR YOU

Mitől személyes egy személyi edzés?

Ismerd meg a személyi edzés előnyeit!

2015. Február 24. 13:18, kedd | FIT FOR YOU

Tudod, mi a Maminbaba?

egy szórakoztató anyacsinosító

2015. Január 28. 16:21, szerda | FIT FOR YOU

Olaszországi fitness őrület Cegléden

A futáshoz lusta vagy? Gyalogolj!